C++
Profesional
Java
Python
FireBase
SupaBase
HTML
CSS
JavaScript
TypeScript
Tailwind
React
Vue
Gatsby
Nuxt
Astro
InfoGenius
PasteMd
Crucea Roșie Iași
Site pentru Crucea Roșie Iași
ABE-PY
Euristici pentru KP-ABE în Python
Music App
Proiect pentru Cloud Computing
Graph Bot
Proiect pentru Programare Avansată
M-PIC
Proiect pentru Tehnologii Web
Numerical Analysis
SVG Renderer
Proiect pentru Programare în Python
Reads Profiler
Proiect pentru Rețele de Calculatoare
Boolean Circuit Optimizations for ABE
Articol scris alături de Alex Ioniță și Denis Banu, publicat la conferința KES 2023. Prezintă patru euristici pentru optimizarea circuitelor booleene din cadrul schemelor Key-Policy Attribute-Based Encryption.
Teza de Licență – Articol
Bazată pe articolul Boolean Circuit Optimizations for KP-ABE. Datorită lipsei restricțiilor de spațiu, problema și abordarea sunt mult mai detaliate decât în articolul original.
Teza de Licență – Prezentare
Bazată pe articolul Boolean Circuit Optimizations for KP-ABE. Aceste diapozitive au fost folosite în cadrul prezentării tezei mele de licență. Cred că oferă un rezumat foarte bun asupra subiectului.
Introducere în Rețelele Neuronale
Articol care descrie în detaliu concepte de bază, precum procesul de backpropagation. Nu eram deloc mulțumit de cursul de Rețele Neuronale, așa că mi-am făcut propriul paper.
Introducere în Blockchain
Partea mea din proiectul pentru Securitatea Informației. Vorbește despre blockchain, proof-of-work, minerit de bitcoini, funcții hash criptografice și arbori Merkle.
Tutorial Minesweeper în JavaScript
Un tutorial detaliat care arată cum să implementezi jocul Minesweeper în Vanilla JavaScript. L-am scris pentru un prieten care încerca să învețe frontend.
Introducere în Combinatorică
Lecție pentru InfoGym. Vorbește despre concepte de bază, cum ar fi stars and bars, numerele lui Stirling de speța a II-a și principiul includerii și excluderii.
Trie. Algoritmul KMP
Lecție pentru InfoGym. Prezintă structura de date trie și algoritmul Knuth-Morris-Pratt pentru string matching.
Algoritmul Aho-Corasick
Lecție pentru InfoGym. Prezintă algoritmul Aho-Corasick pentru string matching, pornind de la conceptul de automat finit determinist și de la algoritmul KMP.
Lucrul cu Șiruri de Caractere în C++
Lecție pentru InfoGym. Prezintă tipul char, conceptul de pointer, șirurile de caractere din C și clasa std::string din C++.
Introducere în STL
Lecție pentru InfoGym. Oferă o introducere în programarea orientată-obiect și în biblioteca STL, axată pe clasa std::vector.
Probleme cu Subsecvențe
Lecție pentru InfoGym. Trece în revistă tehnici de bază în problemele cu subsecvențe, cum ar fi sumele parțiale, șmenul lui Mars, sliding window și two pointers.